Powered by Blogger.

Akibat terdesak mencari publisiti, Tasha Shila "MENGGANAS" kembali ! ! ! , keluarga akui sudah biasa di tomah sejak Tasha buat perangai






#$#@!Tidak serik dengan kritikan-kritikan yang diterima sebelum ini, pelakon Tasha Shilla sekali lagi tampil mencetuskan kontroversi apabila sekali lagi tampil berpakaian mencolok mata. Jika sebelum ini beliau telah tampil mengenakan coli untuk "cover" majalah Cosmopolitan edisi September lalu, kini beliau tampil pula mengenakan pakaian seperti baju 'tak cukup kain'.

Pakaian yang dipakainya kali ini mendedahkan sebahagian perut, paha dan belakang badannya dalam satu majlis perasmian sebuah majalah fesyen dari Perancis yang diadakan di ibu kota, malam Rabu.





Seperti biasa tindakan-tindakan seperti ini sudah pasti menerima kritikan daripada pemiant-peminatnya di mana mereka kebelakangan ini sudah tidak berapa senang dengan penampilan Tasha yang dianggap keterlaluan.

Manakala, Zeela qaseh qaisara pula menulis, “Don’t blame the fashion designer.. Blame the people who don’t have a brain to wearing this kind of dress before think.. Hello this is Malaysia, we are not living in Europe life..( Jangan salahkan pereka fasyen.. salahkan siapa yang tidak mempunyai otak memakai pakaian tersebut tanpa berfikir terlebih dahulu.. hello ini adalah Malaysia, kita bukan tinggal dalam kehidupan Eropah..)




Adakah Tasha kini sudah layak digelar Lady Gaga Malaysia? hanya pada pakaian dia mencipta publisiti bukan kepada bakat yang dianugerahkan.@#@!#
0 Komentar untuk "Akibat terdesak mencari publisiti, Tasha Shila "MENGGANAS" kembali ! ! ! , keluarga akui sudah biasa di tomah sejak Tasha buat perangai"

Back To Top