Powered by Blogger.

ALAHAI BADAN !!!! Pening kepala admin bila malam menjelma lagi. Ada orang kata kene makan. Admin bagitau kawan kene sabar. Tahan napas. Dia cakap nak makan "OBAT KUAT" gak. Haha. Tapi ada lawaknya bila dia makan ubat tu. Korang baca la.. bedekah2 admin bila teringat balik. Naya betoi.

$#^@! 5 Perkara Mengerikan Ini Akan Berlaku Kepada Lelaki Pengamal Obat Kuat|Kepuasan dalam berhubungan intim adalah keinginan setiap pasangan dan itu bukan hal yang mudah diketepikan,ramai lelaki yang mengamalkan obat kuat yang membahayakan tubuh khusnya jantung semata mata untuk kepuasan seks.







Mungkin itulah salah satu jawapan yang tepat mengapa lelaki ramai yang mengamalkan obat kuat.merisik dari tajuk berikut kesan buruk pada lelaki yang mengamlkan obat kuat yang tidak selamat.

1.Memaksa kemaluan tengang tanpa adanya rangsangan pasangan sebelum bersetubuh ,perkara seperti ini dapat mengakibatkan penis tidak turun-turun akibat darah tidak mengalir dengan baik.(ianya akan kekal)

2.Himpoten, dan mengakibatkan tekanan darah turun atau naik dengan cepat dan bisa meninggal ketika sedang asik berhubungan intim.

3.Overdosis atau terlalu banyak makan viagra.pada 2013 lalu seorang anggota polis dari kolombia terpaksa memotong penisnya akibat terlalu banyak makan obat kuat.penisnya yang tengang selama beberapa hari sebelum mengembang dan hampir meletup.dan doktor menyarankan agar penisnya di potong.

4.Denyut jantung tidak teratur, menurut laporan The nasional library of medicine mengatakan jantung manusia biasanya berdenyut pada tingkat yang stabil dan berirama,setiap gangguan yang ada pada denyut jantung contoh  gangguan yang datangnya dari pada kesan obat perangsang akan mengakibatkan aliran darah gagal masuk ke tubuh yang memerlukan darah yang seharusnya ia terima.

5.dada pedih akibat terjadinya pelebaran pembuluh darah dalam tubuh yang menyebabkan tekanan darah menjadi rendah,keadaan ini dapat sangat berbahaya.apabila berlaku dalam 4 jam jika anda tidak mendapat rawatan doktor segera ,besar kemungkinan anda akan mengalami kematian.


0 Komentar untuk "ALAHAI BADAN !!!! Pening kepala admin bila malam menjelma lagi. Ada orang kata kene makan. Admin bagitau kawan kene sabar. Tahan napas. Dia cakap nak makan "OBAT KUAT" gak. Haha. Tapi ada lawaknya bila dia makan ubat tu. Korang baca la.. bedekah2 admin bila teringat balik. Naya betoi."

Back To Top