Powered by Blogger.

MULUT PUAKA ! BMW kau pakai tapi perangai serupa Ting Tong !!!

~@#^*PETALING JAYA - Seorang pengguna Facebook meluahkan rasa marahnya di laman Facebook mengenai kebiadaban seorang pemandu wanita dalam kemalangan yang membabitkan isterinya.

Arel, mendakwa pemandu wanita itu berlagak dan memilih untuk memaki hamun dia dan isterinya dalam menyelesaikan masalah di antara mereka.

"Hari ini hari dumbass driver sedunia! This time bini aku pula yang kena. Meh aku viralkan kebangsatan kau.



(Kiri) Pemandu BMW | (Kanan) Kereta mangsa


"Bini aku dah keluar, kau boleh tekan minyak nak cepat dan sodok? Lepas itu kau maki hamun wife aku dan cakap dia 'Stupid Driver. Kemudian suruh pergi report polis dan kata tak ada hal nak bayar RM300 itu. Berlagak eh?

"Need to remember, not only you yang driving BMW la bai. Kau maki wife aku kaw-kaw. Aku call, kau maki kaw-kaw juga. Manner kau dicampak ke laut dah. Sumpah seranah, kaya duit tetapi manner mengalahkan najis! Kau anggup aku ini orang biasa saja, you just make a bad mistake!" kata Arel.

Menurut Arel, wanita itu juga tidak mempedulikan kerosakkan yang berlaku pada kereta isterinya.

"Dia siap maki-maki. Bila isteri aku tanya macam mana kereta dia, dia pergi maki Dilla dan cakap itu dia punya hal dan dia mahu cepat. Macam sial," katanya yang sehingga kini masih enggan mendedahkan nombor pendaftaran kereta pemandu BMW berkenaan.
0 Komentar untuk "MULUT PUAKA ! BMW kau pakai tapi perangai serupa Ting Tong !!!"

Back To Top